Saturday, February 18, 2012

SLIMMING MASSAGE


Langsing,kurus dan mempunyai bentuk badan yang cantik menjadi idaman setiap orang tidak kira wanita mahupun lelaki. Apa yang penting dalam penjagaan seharian kita adalah pemakanan diet yang teratur,senaman yang sihat, dan mengamalkan aktiviti yang boleh menyihatkan tubuh badan kita.

Hari ini kita dapati terdapat banyak produk pelangsingan di pasaran yang kadang-kala menjanjikan bentuk idaman yang menarik tetapi hasilnya tiada dan cukup mengecewakan. Kadangkala ada yang sanggup berhabis beribu-ribu ringgit semata-mata ingin tampil cantik dan menawan.





Datanglah ke salon saya untuk mendapatkan Rawatan “Slimming Massage. Saya menggunakan produk Yusmira Pati Halia. Saya juga menawarkan anda pakej-pakej yang mampu anda miliki dan mendapat hasil yang setimpal dengan pelaburan anda.



Cara Rawatan:
1. Mulai dengan mandi air suam untuk meredakan ketegangan fikiran dan sebagai asas untuk mencairkan lemak dibadan.
2. Seluruh tubuh anda akan di massage bagi memulakan proses pemecahan lemak dan selulit, terutamanya dikawasan perut, pinggul dan peha.
3. Akhir sekali anda akan diberi minum Teh Herba: Tea Mix Herbalife.





Jaminan penurunan berat badan dalam tempoh 30 hari, dengan mengikut cara diet yang saya syorkan.



HUBUNGI SAYA UNTUK TEMUJANJI

NAMA: MIELA, HP: 013-4303292
EMAIL: miela1975@gmail.com
KOS RAWATAN PER SEISI: RM35.00
ALAMAT: TAMAN SIAKAP, SEBERANG JAYA. PENANG

No comments:

Post a Comment